loading...

فنس

فنس

بازدید : 143
11 زمان : 1399:2

عملگر وسيله اي است كه در سيستم هاي كنترلي ديده مي شود و كار آن انجام دادن دستور صادر شده است. عملگر برقي به دو دسته ي عملگر خطي و عملگر دوراني تقسيم بندي مي شود كه هر يك براي كار هاي خاصي مورد استفاده قرار مي گيرد. عملگر هاي برقي خطي كارهايي را انجام مي دهد كه در يك راستا و خط قرار گرفته باشد و مي تواند در آن مسير حركت و كار خواسته شده را انجام دهد. عملگر هاي برقي دوراني نيز حركت دوراني يا همان چرخشي را مي تواند انجام دهد يعني عملگر برقي دوراني بر روي مداري كه تعيين شده است مي چرخد. براي اطلاع از فروش مستقيم عملگر برقي به سايت مراجعه كنيد.

images?q=tbn%3AANd9GcSWXoLiCYMhVQVUxM8y8lik6H6JyAs1Za3AhnDxIFfSoGO_x1R0&usqp=CAU

عملگر برقي نياز به سيگنالي دارد كه باعث حركت آن شود. سيگنال هاي ارسالي مي تواند جريان الكتريكي و يا هيدروليكي و يا فشار بادي باشد. از نظر كاركرد عملگر برقي داراي چهار نوع است كه عبارت است از الكتريكي و هيدروليكي و مكانيكي و نيوماتيكي . در عملگر هاي هيدروليكي نياز به سيالي است كه در سيلندر باعث حركت عملگر شود. در عملگر برقي پنوماتيكي هواي فشرده شده انرژي لازم را ايجاد كرده و سپس به وسيله ي اين هوا عملگر شروع به حركت مي كند كه اين حركت چرخشي است. عملگر الكتريكي از طريق سيگنال هاي آنالوگ و ديجيتال عمل مي كند. يكي از انواع مهم عملگر ها ، عملگر مكانيكي است كه اين عمگر وظيفه دارد حركت دوراني را به حركت خطي تبديل كند. براي خريد اينترنتي انواع گيبركس آيوما به سايت مراجعه كنيد.

images?q=tbn%3AANd9GcSIYqhRFMkIDq-87Ro5yKXvUKJEfzNpiZE9DFt_fKXDtlVHM8Ly&usqp=CAU

عملگر هاي دوراني به دسته هاي موتور هاي الكتريكي و موتور هاي نيوماتيكي و موتور هاي هيدروليكي تقسيم مي شوند.

عملگر برقي در شير هاي صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد و در دو دسته ي شير هاي قطع و وصلي و شير هاي تدريجي تقسيم مي شوند. پس با استفاده از عملگر هاي شير هاي صنعتي مي توان به آن دستور داد كه كامل باز يا بسته شود و يا چه درصد از آن باز باشد.

بازدید : 295
11 زمان : 1399:2

عملگر برقي يكي سيستمي است كه براي باز و بسته كردن شير به كار مي رود. اين عملگر ها الكترومكانيكي بوده و جريان الكتريكي را به مكانيكي تبديل مي كند. پس ما با استفاده از عملگر هاي برقي مي توانيم بر روي شير هاي دستي آن را نصب كرده و اين شير ها را به صورت برقي كنترل كرد. از اكچويتر هاي برقي در مكان هاي بسياري از قبيل تصفيه خانه ها و كارخانه ها و نيروگاه ها و پالايشگاه ها و... مي توان استفاده كرد. در مراحل حركت اتوماسيون صنعتي در واقع عملر هاي برقي بخش آخر و حركت را انجام مي دهند. عملگر هاي برقي در دو نوع خطي و دوراني وجود دارند. عملگر هاي خطي با توجه به نام آن ها در يك راستا حركت مي كنند اما عملگر هاي دوراني به صورت دوراني مي چرخند و در قسمت هاي مورد نياز استفاده مي شوند. براي اطلاع از فروش انواع اكچويتور برقي آيوما به سايت مراجعه كنيد.

عملگر Actuator |Auma-شركت كارون خوزستان

بر روي اين عملگر ها قدرتي تعييين مي شود كه بسته به نوع فعاليت و اندازه ي شير مي باشد. ايت شير موتوري ها به صورت هاي دو طرفه و سه طرفه مي تواند مورد استفده قرار بگيرد. آيوما يكي از برند هاييي است كه از سال 1364 فعاليتش را در بخش توليد انواع اكچويتور برقي آيوما آغاز كرد. شركت آيوما توانست شعبه هاي مختلفي را در سراسر دنيا داشته باشد و محصولات خود را به صورت گسترده در اختيار مشتريان خود قرار دهد. براي اطلاع از قيمت عملگر برقي ربع گرد آيوما از طريق لينك اقدام كنيد.

ﻋﻤﻠﮕﺮﻫﺎى ﭼﻨﺪ دور SA 07.2 – SA 16.2/SAR 07.2 – SAR16.2 (ﺑﺪون ﺗﺠﻬﯿﺰ ...

آيوما برندي معتبر است كه اكچويتور برقي آيوما را با بهترين كيفيت به توليد رسانده و در كشور آلمان پيشرفت بسياري داشته باشد. در واقع هيچ اتوماسيوني بدون عملگر مقدر به كار كردن نبوده و بايد براي حركت خود عملگري كه بتواند كار را به صورت برقي انجام دهد ، را داشته باشد. براي اطلاعات و مشاهده اكچويتور برقي آيوما و خريد به سايت مراجعه كنيد.

بازدید : 147
11 زمان : 1399:2

در يك اتوماسيون صنعتي د ر كارخانه ها و در كارگاه ها و مراكز صنعتي براي عمل كردن به دستوراتي كه براي انجام مراحل آن لازم به سيستمي است كه بتواند آن دستورات را اجرا كند ، نياز به عملگر است. عملگر برقي براي شير هاي صنعتي به كار مي رود و مي تواند در حالت هاي تماما باز و و تماما بسته و در حالت هاي نيمه باز قرار گيرد. با توجه به فعاليتي كه انجام مي شود مي توان عملگر هاي برقي را تنظيم كرد. آيوما يك برند معتبر آلماني است كه اين كمپاني داراي نمايندگي هاي بسياري در سراسر دنيا بوده و محصولات بسيار باكيفيتي را توليد كرده است. براي خريد اينترنتي عملگر auma ارزان از طريق لينك اقدام نماييد.

اكچويتور برقي AUMA| عملگر برقي آئوما| فروش محصولات شركت آئوما ...

عملگر هاي auma را مي توان در بسياري از موار استفاده كرد. عملگر auma براي كاركردش نياز به نيرويي دارد كه بتواند كار خود را انجام دهد و اين نيرو مي تواند به صورت هاي هيدروليكي و پنوماتيكي يا الكتريكي باشد و يا با نيروي باد كار كند. در عملگر auma پنوماتيكي قدرت عملگر به وسيله ي سيالي كه درون مخزن است به دست مي آيد و در عملگر هاي الكتركي سيگنالي توسط عملگر دريافت مي شود كه به واسطه ي آن حركت در خواستي را انجام مي دهد. همچنين در عملگر هاي auma از نوع پنوماتيكي هوا نقش مهمي داشته و با فشرده شدن آن كاري صورت مي گيرد.

اكچويتور برقي AUMA| عملگر برقي آئوما| فروش محصولات شركت آئوما ...

در شير هاي برقي از عملگر auma برقي استفاده مي شود و مي توان براي ميزان باز ماندن اين شير ها درصد تعيين كرد مثلا 30 درصد باز باشد و ... عملگر auma با كيفيت بالايي كه دارد طرفداران بسياري را در كشور ما نيز پيدا كرده است. براي اطلاع از فروش اكچويتور هاي برقي auma در انواع مختلف و با قيمتي ارزان به سايت مراجعه كنيد و براي كسب اطلاعات بيشتر با همكاران ما در تماس باشيد.

بازدید : 143
11 زمان : 1399:2

عملگر برقي يكي سيستمي است كه براي باز و بسته كردن شير به كار مي رود. اين عملگر ها الكترومكانيكي بوده و جريان الكتريكي را به مكانيكي تبديل مي كند. پس ما با استفاده از عملگر هاي برقي مي توانيم بر روي شير هاي دستي آن را نصب كرده و اين شير ها را به صورت برقي كنترل كرد. از اكچويتر هاي برقي در مكان هاي بسياري از قبيل تصفيه خانه ها و كارخانه ها و نيروگاه ها و پالايشگاه ها و... مي توان استفاده كرد. در مراحل حركت اتوماسيون صنعتي در واقع عملر هاي برقي بخش آخر و حركت را انجام مي دهند. عملگر هاي برقي در دو نوع خطي و دوراني وجود دارند. عملگر هاي خطي با توجه به نام آن ها در يك راستا حركت مي كنند اما عملگر هاي دوراني به صورت دوراني مي چرخند و در قسمت هاي مورد نياز استفاده مي شوند. براي اطلاع از قيمت عملگر برقي آيوما به سايت مراجعه كنيد.

لوازم يدكي عملگر ائوما-ايوما :: بازرگاني تاسيسات افشين

بر روي اين عملگر ها قدرتي تعييين مي شود كه بسته به نوع فعاليت و اندازه ي شير مي باشد. ايت شير موتوري ها به صورت هاي دو طرفه و سه طرفه مي تواند مورد استفده قرار بگيرد. آيوما يكي از برند هاييي است كه از سال 1364 فعاليتش را در بخش توليد انواع عملگر برقي آيوما آغاز كرد. شركت آيوما توانست شعبه هاي مختلفي را در سراسر دنيا داشته باشد و محصولات خود را به صورت گسترده در اختيار مشتريان خود قرار دهد. براي خريد انواع اكچويتور هاي برقي آيوما از طريق لينك اقدام كنيد.

اكچويتور آئوما SA and SAR ‚ محرك هاي محدوده نوع SA ‚ وظيفه باز و ...

آيوما برندي معتبر است كه عملگر برقي آيوما را با بهترين كيفيت به توليد رسانده و در كشور آلمان پيشرفت بسياري داشته باشد. در واقع هيچ اتوماسيوني بدون عملگر مقدر به كار كردن نبوده و بايد براي حركت خود عملگري كه بتواند كار را به صورت برقي انجام دهد ، را داشته باشد. براي اطلاعات و مشاهده عملگر برقي آيوما و خريد به سايت مراجعه كنيد.

بازدید : 224
11 زمان : 1399:2

براي محافظت از زمين و ايجاد فاصله بين زمين ها از فنس استفاده مي شود. در واقع فنس يكي از انواع توري حصاري محسوب مي شود. در زمان هاي گذشته از وسايلي براي مرزبندي و محافظت استفاده مي شد كه زياد مناسب نبودند و كارايي لازم را براي مرز بندي و حفاظت نداشتند اما امروزه با توليد انواع فنس بسياري از اين مشكلات حل شده است و مي توان با استفاده از فنس براي مدت هاي طولاني از زمين محافظت نمود و امنيت را براي زمين ايجاد نمود. بنابراين با توليد انواع توري هاي مقاوم فنس بسياري از اين مشكلات رفع شدند و به كلي جاي روش هاي قديمي حفاظت از زمين را گرفتند. فنس داراي انواع مختلف توري مي باشد و مي توانيد از انواع آن با توجه به نوع نياز خود استفاده نماييد. فنس ضد زنگ بوده و از ورقه هاي گالوانيزه ساخته مي شود و مقاومت بالايي در برابر انواع شرايط آب و هوايي دارد و مي توانيد پس از خريد فنس براي سال هاي طولاني از آن استفاده نماييد. نصب فنس به راحتي انجام مي شود و مي توانيد به راحتي آن را نصب كرده و استفاده نماييد. يكي از شركت هاي موفق و فعال در زمينه توليد فنس حصار سيم مي باشد.

تيم حصار سيم با داشتن نيروهاي مجرب اقدام به تهيه و توزيع انواع فنس با كيفيت هاي بسيار بالا نموده است و مي تواند با تهيه انواع فنس به كليه نيازهاي شما پاسخ بگويند. برخي از انواع فنس از مواد پلي اتيلني ساخته مي شوند كه براي محافظت و حصاركشي موقت از آن ها استفاده مي شود كه اين نوع از انواع فنس تا 5 سال مي توانند مقاومت داشته باشند. فنس داراي انواع جنس هاي مختلف مي باشد بنابراين با توجه به نوع نياز ومدت زماني كه مي خواهيد از فنس استفاده كنيد بايد نوعي مناسب از فنس را خريداري نماييد. انواه فنس كه از فولاد ساخته شده اند و يا از نوعي استيل ساخته مي شوند مقاومت بسيار بسيار بالايي دراند ولي براي حصاركشي اطراف زمين ها به دليل قيمت بسيار بالايي كه دارد زياد مناسب نمي باشد. بنابراين فنس بايد بر اساس نوع نياز خريداري شود. براي توليد فنس از قطرهاي مختلفي از مفتول استفاده مي شود و بايد در زمان نياز نوعي مناسب از فنس را خريداري نماييد. همچنين عرضي كه براي خريد فنس نياز داريد بايد از قبل مشخص باشد و آن را سفارش دهيد. فنس يا توري حصاري كه مربعي شكل باشد معمول ترين انواع فنس به حساب مي ايد. ضخامت ها و اندازه هاي مختلف فنس به شما اين اجازه را مي دهد تا نوعي مناسب از فنس را بر اساس نياز خود انتخاب نماييد.

قيمت فنس هم با توجه به جنسيت و ضخامت و كيفيت فنس متفاوت بوده و نمي توان قيمت ثابتي را براي فنس در نظر گرفت. تيم حصار سيم مي تواند شما را در زمينه تهيه انواع فنس به خوبي راهنمايي نمايد و شما مي توانيد نيازهاي خود را به كارشناسان گفته و آن ها با توجه به نوع نياز شما به حفاظت از محيط بهترين گزينه را به شما معرفي مي كنند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 1895
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی